مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-13بين الملل

کارشناس انگلیسی: تلفات انگلیس دو برابر آن چیزی است که اعلام می شود


مدیر منطقه ای سابق بهداشت عمومی انگلیس می گوید آمار واقعی این کشور بسیار بیشتر از آنچه است که اعلام عمومی می شود و دولت این کشور را به دروغگویی متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مدیران سابق بخش بهداشت عمومی انگلیس دولت این کشور را به نزدیک شدن به دروغگویی متهم کرد.

پروفسور جان اشتون ، مدیر منطقه ای سابق بهداشت عمومی انگلیس می گوید تعداد افرادی که در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهند، ممکن است دو برابر تعدادی باشد که اعلام عمومی می شود.

او دلیل این مسئله را به حساب نیاوردن تعداد افرادی دانست که خارج از بیمارستان ها، مثل مکانهای نگهداری از افراد خاص می میرند، عنوان کرد.

اشتون که زمانی رییس دانشکده سلامت عمومی هم بوده به اسکای نیوز گفت: در حال حاضر اکثر چیزهایی که اعلام می شود خیلی نزدیک به دروغ است و باید به هر قیمتی شده مانع آن شویم.

وی افزود: شاید رقم واقعی یک و نیم برابر باشد.

حتی ممکن است دو برابر باشد.

می دانید اگر به من باشد می گویم وقتی آنها اعلام می کنند 10 ما باید بگوییم 20.

واقعیت من از واقعیت آنها بهتر نیست؟ این کارشناس و مقام سابق بخش بهداشت انگلیس در ادامه گفت: چیزی که در روزهای گذشته بسیار نگران کننده بوده این است که به نظر نمی رسد دولت واقعا بداند چند دکتر و پرستار جان خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس انگلیسی: تلفات انگلیس دو برابر آن چیزی است که اعلام می شود

کارشناس انگلیسی: تلفات انگلیس دو برابر آن چیزی است که اعلام می شود