مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-13اقتصادي

رفع نارسایی ها واصلاح فرآیند اعتبارسنجی در پرداخت تسهیلات بانک ها


بازرس کل استان هرمزگان از رفع نارسایی ها و اصلاح فرآیند اعتبارسنجی در پرداخت تسهیلات به مشتریان در بانک های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا مختاری با انتقاد از عدم رعایت برخی از قوانین و دستورالعمل ها از سوی بانک ها، افزود: برخی بانک ها مقررات و قوانین مربوطه در خصوص نحوه ثبت افزایش سرمایه شرکت های حقوقی به منظور اخذ تسهیلات در شبکه بانکی را رعایت نمی کنند و این موضوع منجر به نارسایی ها و ابهامات در فرآیندهای اعتبارسنجی صحیح مشتریان و در نتیجه معوق گردیدن تسهیلات شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی کل استان هرمزگان در راستای پیگیری و پیاده سازی دو اصل حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات به عنوان وظیفه ذاتی و سازمانی خود و به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و اشتباهات مالی و اداری و همچنین نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل ها، بخشنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی بانک مرکزی به عنوان چشم بینای دستگاه های اجرایی در صدد است که از لغزش مدیران جلوگیری و در حصول اطمینان از گردش صحیح و مطلوب فعالیت های بانک و انطباق امور انجام شده با دستورالعمل ها و بخشنامه های بانکی تلاش لازم را داشته باشد.

بازرس کل استان هرمزگان با اشاره به ماده 184 قانون تجارت در خصوص نحوه ثبت افزایش سرمایه شرکت های حقوقی به منظور اخذ تسهیلات بانکی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نارسایی ها واصلاح فرآیند اعتبارسنجی در پرداخت تسهیلات بانک ها

رفع نارسایی ها واصلاح فرآیند اعتبارسنجی در پرداخت تسهیلات بانک ها