مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-13اقتصادي

تامین آب شرب، مشکل اصلی روستاهای بخش مرکزی است


با توجه به آبرسانی سیار به بعضی از روستاهای بخش مرکزی هم اکنون دغدغه ما تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای سینه کوه و ده کلبعلی در بخش مرکزی است.

- ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی چادگان گفت: با توجه به آبرسانی سیار به بعضی از روستاهای بخش مرکزی هم اکنون دغدغه ما تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای سینه کوه و ده کلبعلی در بخش مرکزی است.

حسین شریفی، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای ده کلبعلی اظهار کرد: یکی از مشکلات ساکنان این روستا فرسوده بودن شبکه آبرسانی بوده که 3700متر شبکه انشعاب توسط اداره آب و فاضلاب با هزینه ای بالغ بر350میلیون تومان نوسازی و تعویض شده و از پرت آب به میزان قابل توجهی جلوگیری شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تکمیل نبودن طرح آبرسانی به روستاهای سینه کوه، آبرسانی به 5 روستای بخش مرکزی به صورت سیار انجام می شود و در مورد روستای ده کلبعلی روزانه بین دو تا سه مرتبه این کار انجام می شود تا نیاز مردم تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشدار مرکزی چادگان گفت: پیگیری ها و مکاتبات لازم توسط فرماندار چادگان با آب و فاضلاب استان پیرامون تسریع و تکمیل در روند تکمیل طرح آبرسانی به روستاهای سینه کوه انجام شده است که عملیات انجام این طرح به طول 36 کیلومتر در سال 95 آغاز شده که همچنان نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب، مشکل اصلی روستاهای بخش مرکزی است

تامین آب شرب، مشکل اصلی روستاهای بخش مرکزی است