مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-13سياسي

کتاب دو زبانه «از سکوی شعبان» منتشر شد


برگردان و شرح ادبی عاشقانه «مناجات شعبانیه» مولا امیرالمومنین (علیه السلام)، به قلم علی رهبر و با نام «از سکوی شعبان» به شکل دوزبانه (فارسی و عربی) توسط نشر جمکران عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با روزهای ماه شعبان برگردان و شرح ادبی عاشقانه مناجات شعبانیه مولا امیرالمومنین (علیه السلام)، به قلم علی رهبر و با نام از سکوی شعبان توسط نشر جمکران عرضه شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب از بلندپایه ترین نیایش های مناجاتی شیعه، عشق نامه معروف مناجات شعبانیه مولا امیرالمومنین (علیه السلام) است که امام راحل و رهبر انقلاب در این ایام و برای هر روزمان تاکید داشته اند.

برگردان و شرح ادبی عاشقانه این مناجات به قلم علی رهبر منتشر شد.

حجت الاسلام علی رهبر نویسنده از سکوی شعبان   در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال ها نزد اساتیدی چون آیات عظام حائری شیرازی، حسینی بوشهری، محمد یزدی، ری شهری، دین پرور، محسن اعتمادی، تلمذ کردم و اکنون عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان هستم.

وی با بیان اینکه 15 کتاب منتشر شده دارم که یکی از آن ها کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه است، تصریح کرد: تازه ترین کتابم از سکوی شعبان نام دارد که شرح عاشقانه و ادبی است که نشر کتاب جمکران، آن را چاپ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب دو زبانه «از سکوی شعبان» منتشر شد

کتاب دو زبانه «از سکوی شعبان» منتشر شد