مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-13سياسي

فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است


حسین بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم اراک در ایام نوروز و اجرای طرح های مختلف در فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با ویروس کرونا، مشارکت و همراهی خوبی داشتند اما در روزهای اخیر خیابان های این شهر پر از ازدحام شده است و بیشتر مردم به توصیه ها توجه نمی کنند.

وی بیان کرد: تلاش های زیادی از سوی مسوولان و کادر درمانی برای مدیریت بیماری کرونا در شهرستان اراک انجام شده و نیاز است مردم همچنان خطر این بیماری را جدی بگیرند و تنها برای موارد ضروری از خانه خارج شوند.

وی گفت: مردم در صورت نیاز به خروج از منزل باید پروتکل های بهداشتی را رعایت و به فاصله گذاری اجتماعی توجه نمایند و در مکان های پرازدحام از ماسک استفاده کنند.

فرماندار اراک افزود: خانواده ها، یک برنامه ریزی دقیق برای خروج از منازل خود در مواقع ضروری داشته باشند تا مجبور نشوند هر روز به خارج از خانه بروند و این تصور را نداشته باشند که این بیماری تمام شده است.

فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برخی اصناف کم ریسک فعالیت خود را بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی آغاز کرده اند و نظارت بر فعالیت این صنف ها با جدیت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است

فرماندار: حضور غیرضروری مردم در خیابان های اراک نگران کننده است