مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-13ورزشي

محمدخانی: موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند قدرتمندترین رشته ورزشی باشد


نخستین راننده ایرانی مسابقات جهانی فرمول گفت: با تقویت زیرساخت ها موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند به قدرتمندترین رشته ورزشی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کوروش محمدخانی نخستین راننده ایرانی مسابقات جهانی فرمول با حضور در فدراسیون با سرپرست فدراسیون به دیدار و گفتگو با وی پرداخت.

محمدخانی در مورد این دیدار اظهار داشت: جلسه فوق العاده پربار و مثبتی با ناظمی داشتیم و فعالیت های کمیته آموزش و تشریح مدل سازی باشگاه های حرفه ای محور اصلی این گفتگو بود.

در خصوص  استانداردسازی و کم کردن فاصله مسابقات در داخل و خارج مباحثی مطرح شد تا بتوانیم در مسابقات جهانی حضور پررنگ ترو قدرتمندتری داشته باشیم.

وی در خصوص اولویت های کاری فدراسیون در سال 99 اظهار داشت: مسلما در هر حوزه ای بحث آموزش یکی از مهم ترین مباحث است همچنین اصلاح و قدرتمند کردن زیرساخت و ساختارها.

 با توجه به علاقه ای که درجامعه در خصوص این رشته وجود دارد اگر زیرساخت و ساختار فدراسیون تقویت شود رشته موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند به عنوان قدرتمندترین رشته های ورزشی با بیشترین استقبال برای ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته در کشور مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدخانی: موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند قدرتمندترین رشته ورزشی باشد

محمدخانی: موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند قدرتمندترین رشته ورزشی باشد