مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-13اقتصادي

احیاء و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی در لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از احیاء و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی این استان در سال 98 خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از احیاء و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی این استان در سال 98 خبر داد.

محمدرضا صفی خانی امروز در حاشیه مراسم اهدای 54 واحد اسکلت کارخانه ماشین سازی خرم آباد به مناطق سیل زده لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در راستای رونق و جهش تولید در دستور کار قرار دارد استفاده از ظرفیت واحدهای راکد و فعال کردن آنهاست.

وی ادامه داد: سال گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیریت ارشد استان بیش از 38 واحد کاملا راکد به چرخه تولید بازگشتند و همچنین بیش از 58 واحد افزایش ظرفیت داشتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شرکت پرس خرم آباد که به عنوان یکی از واحدهای مهم راکد استان به شمار می رفت و احیای دوباره آن به عنوان یک مطالبه عمومی محسوب می شد توسط یک سرمایه گذار موفق و با تجربه خریداری و فعال شد.

صفی خانی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 50 نفر در این واحد تولیدی در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه در گام ابتدایی شاهد اشتغال زایی 50 نفر در این مجموعه هستیم که البته با اجرای کامل طرح های پیش بینی شده به خصوص تولید بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی در لرستان

احیاء و افزایش ظرفیت 96 واحد تولیدی در لرستان