مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-13اقتصادي

هزینه کرد 22میلیارد ریال برای مبارزه با آفات و بیماری ها در بخش کشاورزی


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با ملخ صحرایی در جنوب استان و یک میلیارد ریال برای بیماری زنگ زرد غلات در سیستان توسط جهادکشاورزی هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط جهاد کشاورزی، امان الله طوقی اظهار کرد: تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با ملخ صحرایی در جنوب استان و یک میلیارد ریال برای بیماری زنگ زرد غلات در سیستان توسط جهادکشاورزی هزینه شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: هم اینک مبارزه با ملخ صحرایی در 13 شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان و بیماری زرنگ زرد در پنج شهرستان شمال استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: 26هزار و 950هکتار از مراتع سیستان و بلوچستان از پنجم آبان تاکنون علیه ملخ صحرایی سمپاشی شده که 12هزار و 575هکتار از این سطح علیه ملخ بالدار و 14هزار و 8هکتار علیه پوره ملخ بوده است.

طوقی تصریح کرد: 10 تن سم تاکنون برای مبارزه با ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان مصرف شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان افزود: مبارزه با بیماری قارچی زنگ زرد غلات از 12 اسفند سال گذشته تاکنون در سطح پنج هزار و 608 هکتار از زمین های کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 22میلیارد ریال برای مبارزه با آفات و بیماری ها در بخش کشاورزی

هزینه کرد 22میلیارد ریال برای مبارزه با آفات و بیماری ها در بخش کشاورزی