مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-13اقتصادي

اجرای طرح کاداستر از اولویت های منابع طبیعی کرمانشاه است


ان شالله کولانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی از سال 97 از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی آغاز شده است، افزود: این طرح تاکنون در سطح بیش از 268 هزار هکتار از منابع طبیعی استان اجرا شده است.

او با بیان اینکه طرح کاداستر تک برگ کردن اسناد دفترچه ای اراضی ملی است، گفت: در همین راستا سال 97 در سطح 250 هزار هکتار از اراضی قرارداد با شرکت های مشاوره ای منعقد شد.

وی اظهارداشت: در سال جاری باید تلاش کنیم تا از ارزش ها و امتیازاتی که در سال 98 به دست آورده ایم صیانت کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری در کارهای جدید جهش داشته باشیم.

او بر مواردی از قبیل حفظ نظم و قانونمند بودن نیروها در تمامی جوانب تاکید کرد و خطاب به آنها گفت: در سال جاری در اولین قدم طرح های اجرا شده را تحت نظارت و بررسی کنید نیازهای سال 99 در زمینه های مختلف اعم از حفاظتی، اجرای آتش برو تیغه زنی، آبیاری جنگلکاری، آبخیزداری را تدوین و عملیاتی نمایید و با مدیران ستادی خود در سازمان جنگل ها و روئسای ادارات خود در شهرستان ها ارتباط مستمر داشته باشید.

کولانی، اولویت اجرای طرح کاداستر اراضی و عملیاتی شدن قراردادها را عنوان و بیان کرد: همه ما نیروی حفاظتی هستیم و بایستی با یگان حفاظت همکاری همه جانبه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر از اولویت های منابع طبیعی کرمانشاه است

اجرای طرح کاداستر از اولویت های منابع طبیعی کرمانشاه است