مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-13اقتصادي

هزینه 21میلیاردی برای مبارزه با ملخ صحرای و زنگ زرد غلات در سیستان و بلوچستان


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با ملخ صحرایی در جنوب استان و یک میلیارد ریال برای بیماری زنگ زرد غلات در سیستان توسط جهادکشاورزی هزینه شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با ملخ صحرایی در جنوب استان و یک میلیارد ریال برای بیماری زنگ زرد غلات در سیستان توسط جهادکشاورزی هزینه شده است.

امان الله طوقی 25 فروردین در نشست ویدئو کنفرانسی با معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشوراظهارداشت: هم اینک مبارزه با ملخ صحرایی در 13 شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان و بیماری زرنگ زرد در پنج شهرستان شمال استان در حال انجام است.

وی افزود: 26هزار و 950هکتار از مراتع سیستان و بلوچستان از پنجم آبان تاکنون علیه ملخ صحرایی سمپاشی شده که 12هزار و 575هکتار از این سطح علیه ملخ بالدار و 14هزار و 8هکتار علیه پوره ملخ بوده است.

طوقی تصریح کرد: 10 تن سم تاکنون برای مبارزه با ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان مصرف شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان افزود: مبارزه با بیماری قارچی زنگ زرد غلات از 12 اسفند سال گذشته تاکنون در سطح پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 21میلیاردی برای مبارزه با ملخ صحرای و زنگ زرد غلات در سیستان و بلوچستان

هزینه 21میلیاردی برای مبارزه با ملخ صحرای و زنگ زرد غلات در سیستان و بلوچستان