مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-12ورزشي

معلم یزدی، درخانه ماندن شاگردانش را به بازی و ورزش تبدیل کرد+ فیلم


یک معلم ورزش در مدرسه ابتدایی پسرانه یزد توانست با تهیه کلیپ های ورزشی و ارسال برای دانش آموزان پر جنب وجوش مدرسه، شاگردانش را به در خانه ماندن تشویق کند و خانه آنان را به باشگاه ورزشی تبدیل نماید.

- *چگونه ارتباط خود را به عنوان معلم ورزش بادانش آموزان در تعطیلات کرونایی حفظ کردید؟ با توجه به تعطیلی مدارس ارتباط بنده هم بادانش آموزان کم شد که با انجام ورزش های خانگی در قالب ساخت کلیپ تصویری و با تشویق این عزیزان به صورت فایل صوتی حرکات ورزشی و بازی را آموزش می دهم.

چون خودم دارای دو فرزند هستم و با مشکلات والدین در تعطیلات اجباری کرونایی مواجه بودم سعی کردم شادی و نشاط زنگ ورزش را که بیشتر دانش آموزان دوست دارند به خانه هایشان ببرم.

*به نظر شما بخش ورزش در خانه برای کودکان در مواقع بحران و غیر بحران آیا به عنوان یک چالش آموزشی می تواند به صورت تخصصی برنامه ریزی شود؟ با توجه به این که عقل سالم در بدن سالم هست و دانش آموزان با شادابی و نشاطی که به آنان تزریق می شود در فراگیری مباحث آموزشی به خصوص در این ایام موفق تر خواهند شد.

 این چالش باعث شد که بیش از بیش توجه مسؤولین نظام آموزشی را به خودش جلب کند که برای ورزش و تربیت بدنی دانش آموزان هم برنامه ریزی خاص و ویژه ای در سال های بعد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم یزدی، درخانه ماندن شاگردانش را به بازی و ورزش تبدیل کرد+ فیلم

معلم یزدی، درخانه ماندن شاگردانش را به بازی و ورزش تبدیل کرد+ فیلم