مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-12سياسي

گلایه معاون استاندار سمنان از کندی پیشرفت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در ساخت قطعه دوم بزرگراه حرم تا حرم حدفاصل گرمسار- سمنان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در ساخت قطعه دوم بزرگراه حرم تا حرم حدفاصل گرمسار- سمنان تاکید کرد.

منوچهر فخری 24فروردین ماه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خواستار سرعت بخشی به عملیات احداث این قطعه از آزادراه حرم تا حرم شد و اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان براساس گزارش ارایه شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه با تلاش مستمر پیمانکار و دستگاه های اجرایی مربوطه سرعت گیرد، خاطر نشان کرد: پیمانکار این پروژه باید نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای شهرستان آرادان به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه معاون استاندار سمنان از کندی پیشرفت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم

گلایه معاون استاندار سمنان از کندی پیشرفت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم