مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-12اجتماعي

بازگشایی برخی اصناف در خوانسار خلاف مقررات بوده است/برخورد جدی با متخلفان


فرماندار خوانسار با بیان اینکه بازگشایی برخی اصناف در خوانسار خلاف مقررات بوده است، گفت: در صورت عدم تمکین به مصوبات در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه اقدامات قانونی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور کمالی در جلسه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در شهرستان که در محل فرمانداری خوانسار برگزار شد، اظهار داشت: تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان خوانسار از ورود و خروج خودروهای بین شهری و بین استانی تحت کنترل قرار دارد.

وی با تأکید بر در خانه ماندن شهروندان و رعایت نکات بهداشتی و خودداری در تجمع و تردد در مکان های عمومی شهرستان خوانسار گفت: شرایط به طور کامل به حالت عادی برنگشته است و مردم برای خرید مایحتاج ضروری از منزل خارج شوند.

فرماندار خوانسار افزود: خبرهای واصله حکایت از آن دارد که در بین مردم شایع شده که شرایط در حال بازگشت به حالت عادی است در صورتی که شرایط به هیچ وجه عادی نشده است.

وی گفت: بازاریان خوانساری تا پایان موج سوم کرونا روند فعلی را ادامه دهند تا بدون شک احتمال موج سوم و شعله ور شدن بیماری کاهش خواهد یافت.

اصناف با پروتکل بهداشتی اقدام به بازگشایی مغازه ها کنند کمالی تصریح کرد: اصناف کم خطر در شهر خوانسار می توانند با ثبت نام در سامانه شبکه بهداشت و اخذ مجوز مطابق پروتکل بهداشتی به بازگشایی مغازه ها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی برخی اصناف در خوانسار خلاف مقررات بوده است/برخورد جدی با متخلفان

بازگشایی برخی اصناف در خوانسار خلاف مقررات بوده است/برخورد جدی با متخلفان