مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-12سياسي

فرماندار زابل: با سه بحران کرونا، سیلاب و آفت زنگ زرد گندم مواجه هستیم


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: به طور همزمان با سه بحران کرونا ویروس، سیلاب و آفت زنگ زرد گندم مواجه هستیم، لذا انتظار داریم مردم برای فائق آمدن بر این بحران ها پای کار باشند و با متولیان امر همکاری کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: به طور همزمان با سه بحران کرونا ویروس، سیلاب و آفت زنگ زرد گندم مواجه هستیم، لذا انتظار داریم مردم برای فائق آمدن بر این بحران ها پای کار باشند و با متولیان امر همکاری کنند.

غلامرضا گنجی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زابل با محوریت آفت زنگ زرد گندم با اشاره به اینکه استفاده از بذر اصلاح شده و سازگار با منطقه، در برابر آفت ها مقاوم است، از کشاورزان خواست به جای استفاده از ارقام بومی که زمینه ساز بیماری هستند، ارقام اصلاح شده و سازگار با منطقه را کشت کنند و به تاکیدات کارشناسان جهاد کشاورزی در این خصوص عمل کنند.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زابل از کشاورزان خواست برای مبارزه با بیماری زنگ زرد گندم ضمن رعایت توصیه ها، با کارکنان و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار زابل: با سه بحران کرونا، سیلاب و آفت زنگ زرد گندم مواجه هستیم

فرماندار زابل: با سه بحران کرونا، سیلاب و آفت زنگ زرد گندم مواجه هستیم