مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-12اجتماعي

هرمزگان تحت تأثیر دو موج بارشی/مناطق غربی و شمالی استان در آماده باش


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از اواخر وقت امشب و طی روز دوشنبه 25 فروردین ماه، تحت تاثیر سامانه بارشی، از مناطق غربی استان و جزایر کیش و لاوان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ آغاز خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از اواخر وقت امشب و طی روز دوشنبه 25 فروردین ماه، تحت تاثیر سامانه بارشی، از مناطق غربی استان و جزایر کیش و لاوان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ آغاز خواهد شد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی یاستان هرمزگان، افزود: طی امروز یکشنبه، 24 فروردین ماه افزایش و گذر ابر و برروی مناطق دریایی، وزش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وی با بیان اینکه توصیه می شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد، تصریح کرد: از اواخر وقت امشب و طی روز دوشنبه 25 فروردین ماه، تحت تاثیر سامانه بارشی، از مناطق غربی استان و جزایر کیش و لاوان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ آغاز خواهد شد و به تدریج تا ساعات بعد از ظهر و شب سایر نقاط استان را نیز در برخواهد گرفت.

سی سی پور اظهار کرد: عمده ی بارش های این سامانه در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می شود که ضمن افزایش لحظه ای سرعت وزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان تحت تأثیر دو موج بارشی/مناطق غربی و شمالی استان در آماده باش

هرمزگان تحت تأثیر دو موج بارشی/مناطق غربی و شمالی استان در آماده باش