مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-11اقتصادي

گازرسانی به 5 شهر جنوبی استان کرمان در سال جاری


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه برنامه امسال شرکت گاز افزایش درصد بهره مندی شهری و روستایی استان کرمان و رسیدن به پوشش 82 درصدی است، - گفت: سال گذشته به چهار شهر جنوبی گازرسانی شد و امسال 5 شهر زهکلوت، عنبرآباد، دوساری، مردهک و فاریاب به گاز می رسند.

  منوچهر فلاح امروز 23 فروردین ماه در نشست بررسی مشکلات گازرسانی به شهرهای هنزا، ساردوییه و قلعه گنج با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 98 توسط شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته به میزان 2275 کیلومتر گازرسانی در استان انجام و 779 میلیارد تومان هزینه شده به طوری که هم اکنون 75 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: قول داده ایم که امسال 10 شهر استان را به گاز برسانیم و 150 روستای ما هم اکنون آماده افتتاح هستند و چند محور صنعتی نیز لوله گذاری شده است.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته 3 شهر اندوهجرد، نظام شهر و بلوک گازدار شدند، افزود: مجموع فرآورده های نفتی مصرفی استان کرمان 145 میلیون لیتر است که در سال گذشته با طرح های گازرسانی 51 میلیون لیتر آن یعنی 40 درصد سوخت استان را کاهش داده و امسال برنامه برای کاهش 50 میلیون لیتر گاز در استان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 5 شهر جنوبی استان کرمان در سال جاری

گازرسانی به 5 شهر جنوبی استان کرمان در سال جاری