مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-11فرهنگي

توصیه های بازیگر «مدار صفر درجه» به مردم در قرنطینه خانگی


محمدعلی ساربان، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در ویدیویی، از تجربه های خود و نیز توصیه ها و پیشنهادهایی به مردم در دوران قرنطینه خانگی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت.

- توصیه های بازیگر مدار صفر درجه به مردم در قرنطینه خانگی محمدعلی ساربان، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در ویدیویی، از تجربه های خود و نیز توصیه ها و پیشنهادهایی به مردم در دوران قرنطینه خانگی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساربان که تجربه نویسندگی و کارگردانی در تئاتر و نیز تدریس یازیگری را هم دارد، اخیرا به پویش مشاهنر (همراهی هنرمندان با مردم در قرنطینه خانگی) پیوسته است.

این هنرمند آثار نمایشی، در این راستا، در ویدیویی، درباره تجربه های خود و خانواده اش در قرنطینه خانگی در دوران کرونایی گفته و توصیه هایی برای گذران این روزها داشته است.

ازجمله تجربه های ساربان در عرصه سینما، بازی در فیلم های: کفش های میرزا نوروز محمد متوسلانی ، دادستان بزرگمهر رفیعا ، تپش مهدی فخیم زاده ، پاپیتال اردشیر شلیله ، دست های خالی ابوالقاسم طالبی ، وقتی همه خوابیم بهرام بیضایی و راه آبی ابریشم محمد بزرگ نیا بوده است.

او همچنین از سال 1351 در مجموعه های تلویزیونی همچون مردی از دنی عباس جوانمرد ، سمک عیار محمدرضا اصلانی ، سربداران محمدعلی نجفی ، بوعلی سینا کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بازیگر «مدار صفر درجه» به مردم در قرنطینه خانگی

توصیه های بازیگر «مدار صفر درجه» به مردم در قرنطینه خانگی