مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-11اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه آموزشی شاد یک اتفاق ماندگار است


احمد ناصری روز شنبه با اشاره به شرایط موجود در پی شیوع ویروس کرونا که مدرسه ها برای تامین سلامت و امنیت دانش آموزان تعطیل شده ، اظهار داشت: در سایه تعهد و اخلاق حرفه ای همکاران فرهنگی و معلمان فرهیخته استان با تکیه بر علم و تجارب آموزشی، تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی تداوم داشته است.

او افزود: آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و استمرار برنامه های آموزش و پرورش در منازل، فرصت گران بهایی را در اختیار ما قرارداد تا پیوند خانه و مدرسه بیش از پیش تقویت و تحکیم شود.

وی با بیان اینکه شبکه آموزش دانش آموزی با نام اختصاری شاد و بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته، تصریح کرد: از 21 فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش ها تا تصمیم گیری در مورد نحوه پایان یافتن سال تحصیلی در این شبکه آموزشی برای تمامی دوره های تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی از اولیا، مدیران و معلمان استان خواست تا تعامل و همکاری بیشتری در خصوص آموزش دانش آموزان در این شبکه مجازی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه آموزشی شاد یک اتفاق ماندگار است

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: شبکه آموزشی شاد یک اتفاق ماندگار است