مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-11حوادث

کشف 50 میلیارد تومان لوازم پزشکی قاچاق در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس شرق استان کیومرث عزیزی روز شنبه اظهار داشت: پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم پزشکی خارجی توسط شخصی در منطقه سعید آباد جاجرود شهرستان پردیس، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و نیاز مردم به لوازم پزشکی و بهداشتی، خاطر نشان کرد: موضوع با قید فوریت مورد بررسی قرار گرفت و پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پردیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که مشخصات انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و به صورت غیرقانونی فعالیت می کرد تصریح کرد: ماموران پس از انجام هماهنگی لازم با مقامات قضایی با حضور در محل مورد نظر، در بازرسی از این انبار که مالک آن در خارج از کشور به سر می برد 2800 قلم انواع لوازم پزشکی مرتبط با قلب و 4000 قلم انواع پروتز مربوط به ارتوپدی و مقادیری الکل طبی کشف کردند.

عزیزی با بیان اینکه ارزش این کشفیات بنا بر نظر کارشناسان معادل 50 میلیارد تومان اعلام شده است افزود: با توجه به خارجی بودن کالای کشف شده و عدم ارائه مدارک گمرکی این انبار پلمب و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 میلیارد تومان لوازم پزشکی قاچاق در پردیس

کشف 50 میلیارد تومان لوازم پزشکی قاچاق در پردیس