مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 06:062020-04-11فرهنگي

«سه شنبه های لعنتی» در تئاتر شهر می ماند/روایتی رئالیستی از مصائب یک خانواده


خاتمی، کارگردان نمایش «سه شنبه های لعنتی» از ادامه اجرای این نمایش در سالن سایه تئاتر شهر پس از آغاز فعالیت سالن های نمایشی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش سه شنبه های لعنتی به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی یک هفته پس از آغاز اجراهایش در سالن سایه تئاتر شهر به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

بازیگران این کار محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری و نسرین نکیسا هستند.

محمدمهدی خاتمی در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: این نمایش درباره مشکلات یک خانواده محترم ایرانی است که به لحاظ اقتصادی دچار بن بست شده اند و درگیر مسائل مربوط به خود هستند.

در این نمایش شش، سه شنبه یک خانواده ایرانی در سال 1396 بررسی و روایت می شود که چه اتفاق و روندی منجر به فروپاشی بسیاری از خانواده ها شده است.

وی در ادامه افزود: ما قاعدتا باید چهار هفته در تئاتر شهر به صحنه می رفتیم که تنها یک هفته شد (از 27 بهمن تا 2 اسفند) و سه هفته باقی مانده موکول به آغاز اجراهای تئاتر شهر شد.

  خاتمی با اشاره به اینکه تئاتر شهر با ما صحبت کرده که با شروع کارها ما چند روز قبل تمرین برویم و بعد  اجرایمان را شروع کنیم، گفت: تصور ما این بود که 15 فروردین اجراها شروع می شود با این احتساب از یک هفته قبل تر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سه شنبه های لعنتی» در تئاتر شهر می ماند/روایتی رئالیستی از مصائب یک خانواده

«سه شنبه های لعنتی» در تئاتر شهر می ماند/روایتی رئالیستی از مصائب یک خانواده