مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-11اقتصادي

کارخانه های زیان دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند


سید هاشم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مدیریت و تعامل در دریافت اقساط زمین صنعتی، همراهی با این واحدها در مواجهه با بحران کرونا به صورت خاص در حوزه اختیارات شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ازجمله حمایت های ویژه پیش بینی شده است.

وی به بیان کرد: به صورت عام نیز مدیریت در پرداخت تسهیلات بانکی و نام نویسی برای پرداخت بیمه بیکاری از برنامه های کلان برای حمایت از تولیدکنندگان خسارت دیده از بحران کرونا در استان است.

موسوی تصریح کرد:پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا در کشور و ستاد استانی ، ستاد مقابله با بحران کرونا در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان در سال 99 تشکیل و چند جلسه با طرح مسائل و مشکلات برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر مطابق مصوبات استانی ستاد مقابله کرونا واحدهای صنعتی تولید کننده مواد غذایی و بهداشتی استان در حال فعالیت هستند.

موسوی عنوان کرد: شناسایی واحدهای پر خطر و ضدعفونی شهرک های صنعتی پرتردد از اقدامات دیگر برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرک های صنعتی استان است.

وی ابراز داشت: شهرک های صنعتی ، شهرک صنعتی یاسوج 1 و یاسوج 2 و یاسوج 3 و چهاربیشه از جمله شهرک هایی هستند که در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های زیان دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند

کارخانه های زیان دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند