مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-11حوادث

سیلاب به لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک بویین زهرا آسیب زد


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سیلاب موجب شکستگی لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک بویین زهرا شد که این لوله در دست تعمیر است.

- اسماعیل مفرد بوشهری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکستگی لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک اظهار داشت: روز گذشته پس از بارش های شدید و سیلاب در منطقه و طغیان رودخانه ها گزارشی دریافت شد که که شکستن لوله گاز موجب آتش سوزی شده و آتشی در داخل رودخانه دیده می شود (ترکیب آب و آتش) که احتمال شکستگی لوله گاز هست.

وی افزود: بلافاصله مأموران شرکت گاز به منطقه اعزام شدند و مشخص شد به دلایل نامعلومی که شاید سیلاب نیز عامل آن باشد و برخورد سنگ های سیلاب به لوله موجب شکستگی در لوله شبکه توزیع شده آتش در آب دیده شده است.

لوله انتقال گاز آسیب ندیده است بوشهری تصریح کرد: این خط فقط برای شبکه توزیع تعدادی از واحدهای مرغداری و تولیدی است که بلافاصله گاز منطقه قطع شده و شبکه برای تعمیر آماده شده است و لوله اصلی انتقال گاز هیچ آسیبی ندیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: به دلیل سیلاب رودخانه و حجم بالای آب فعلاً امکان تعمیر لوله گاز نیست و به محض کاهش حجم سیلاب رودخانه این کار انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب به لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک بویین زهرا آسیب زد

سیلاب به لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک بویین زهرا آسیب زد