مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-11سياسي

لبیک رسانه های خراسان رضوی به رهنمود رهبری با پویش کمک مومنانه


عباس محمدیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، رسانه ها باید به انعکاس مهربانی مردم توجه داشته و آینه فعالیت های مومنانه و مهربانانه آنها باشند.

وی ادامه داد: در پویش کمک مومنانه قرار بر این است که اخبار نذر و نذورات مردم، فعالیت تشکل های مردمی در خدمت به محرومان و همچنین دیگر فعالیت های خودجوش مردم بیش از پیش در رسانه ها منکعس شود.

وی با بیان اینکه این پویش از امروز با رمز یا صاحب الزمان (عج) آغاز شد گفت: پویش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان امسال ادامه دارد.

محمدیان افزود: انعکاس فعالیت و کارهای مومنانه و مهربانی های مردم به یکدیگر، بقیه افراد را نیز تشویق به این کارها کرده و یک فرهنگ اسلامی گسترش پیدا می کند لذا از مسوولان تشکل ها و خیران می خواهیم به منظور انعکاس فعالیت های خود ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

وی ادامه داد: در این روزها و در شرایط شیوع کرونا، اقدامات مختلف از جمله نذر گوسفند برای محرومان، تولید و توزیع ماسک رایگان، بخشیدن اجاره توسط مالکان و نمونه های مختلف دیگر توسط شهروندان انجام شده است که انعکاس هر چه بیشتر این اقدامات نقش مهمی در تقویت همدلی عمومی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک رسانه های خراسان رضوی به رهنمود رهبری با پویش کمک مومنانه

لبیک رسانه های خراسان رضوی به رهنمود رهبری با پویش کمک مومنانه