مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-10اقتصادي

سدهای همدان سرریز کرد/ افزایش بارندگی های همدان نسبت به بلندمدت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: همه سدهای استان در حال سرریز هستند و تاکنون گزارشی از طغیان رودخانه ها نداشتیم.

- منصور ستوده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از سرریز شدن سد اکباتان از روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: سد اکباتان هم اکنون 35 میلیون متر مکعب آب دارد و ورودی آن 15 میلیون متر مکعب است.

وی سرریز سد اکباتان را 7 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: هم اکنون 7 هزار لیتر در ثانیه آب از سد خارج می شود که به سمت آبشینه حرکت می کند هرچند در مسیر چندین روستا از آب آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان از سرریز شدن سد سرابی خبر داد و گفت: در حال حاضر این سد 9 میلیون متر مکعب آب دارد، سه متر مکعب ورودی داشته و همان میزان نیز از سد خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه سد شیرین سو 4 هزار و 340 لیتر آب دارد خاطرنشان کرد: سد شیرین سو 3 هزار لیتر در ثانیه ورودی دارد، 2 هزار لیتر در ثانیه خروجی داشته و اکنون سرریز کرده است.

ستوده با بیان اینکه سد کلان 42 میلیون متر مکعب آب دارد افزود: این سد به علت اینکه از قبل دریچه های آن برای خروج آب باز شده بود، سرریز ندارد و اکنون 10 متر مکعب خروجی و 11 متر مکعب ورودی آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 401 میلیمتر بارش در استان داشتیم اظهار کرد: این درحالی است که در مدت مشابه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای همدان سرریز کرد/ افزایش بارندگی های همدان نسبت به بلندمدت

سدهای همدان سرریز کرد/ افزایش بارندگی های همدان نسبت به بلندمدت