مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-10پزشكي

راهکارهای کاهش تردد افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در شرایط فعلی


متاسفانه با گذشت بیش از یک و نیم ماه از شروع بحران کرونا در کشورمان همچنان افراد مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا، مجبور هستند برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی و دارویی خود به صورت حضوری و مستقیم به بیمارستان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اخیرا تدروس آدهانوم قبریسوس، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت کنترل های شدیدی بر تردد اعمال کردند و پروتکل هایی را برای شناسایی افراد بیمار تعریف کردند.

هدف از این کار کمک به آنها و در عین حال امکان شناسایی سریع افرادی بود که با آنها در تماس بوده اند.

این استراتژی باعث شده است که سیستم بهداشتی این کشورها فرصت لازم برای رسیدگی به بیماران را داشته باشد و تحت فشار ناگهانی تعداد بالای بیماران کارایی خود را از دست ندهد.

به عنوان مثال، در کره جنوبی طراحی یک سایت که بطور زنده مکان مبتلایان را با حفظ اطلاعات شخصی آنان نشان می دهد تا بدین صورت مردم از مراجعه به مکان های پرخطر پرهیز کنند، همچنین این اپلیکیشن باعث جلوگیری از عدم رعایت قرنطینه توسط فرد مبتلا می شود.

متاسفانه با گذشت بیش از یک و نیم ماه از شروع بحران کرونا در کشورمان همچنان مردم و خصوصا افراد مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا که ممکن است ناقل باشند، مجبور هستند برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی و دارویی خود به صورت حضوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای کاهش تردد افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در شرایط فعلی

راهکارهای کاهش تردد افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در شرایط فعلی