مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-10پزشكي

سرعت غربالگری افزایش می یابد/ از موارد مشکوک هم آزمایش گرفته می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون فقط از افراد بستری آزمایش گرفته می شد اما با افزایش آزمایشگاه ها از افراد مشکوک و مراجعه کنندگان به سامانه های ما هم آزمایش گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا رشیدی نژاد پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل جلسه کمیته پیشگیری از ویروس کرونا اقدام اولیه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بدو شیوع این ویروس در کرمان بود، اظهار کرد: این جلسات روزانه تشکیل شد، هیچ روزی تعطیلی نداشتیم لذا تاکنون 39 جلسه رسمی روزانه داشتیم همچنین جلسات غیر رسمی و ویدئو کنفرانس نیز برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که کمیته های دیگری نیز مانند کمیته های هماهنگی بین بخشی، کمیته علمی، اطلاع رسانی و غیره نیز تشکیل شد، بیان داشت: آمادگی های لازم در سطح دانشگاه انجام شد که بتوانیم در مسائل پیشگیری و مواردی مانند تجهیز دانشگاه ها، تجهیز تخت ها، جابجایی بخش های بیمارستانی آمادگی لازم را داشته باشیم و نهایتاً دانشگاه های علوم پزشکی استان جلسات حضوری و غیر حضوری نیز داشتند.

رشیدی با اشاره به اینکه از همان اوایل تلاش بر این بود که مردم نسبت به مسئله ویروس حساس شوند لذا اطلاع رسانی های لازم انجام شد، اظهارداشت: در ادامه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت، دستگاه های مربوطه نیز همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت غربالگری افزایش می یابد/ از موارد مشکوک هم آزمایش گرفته می شود

سرعت غربالگری افزایش می یابد/ از موارد مشکوک هم آزمایش گرفته می شود