مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-09پزشكي

نیاز جدی جامعه به مشاوره های تخصصی با افزایش حجم استرس های ناشی از کرونا


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و الزام افراد به حضور در خانه، حجم اضطراب و استرس های ناشی از کرونا باعث شده تا هموطنان به مشاوره های تخصصی در حوزه های روانی نیاز جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم بیدخام در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین با تقدیر و تشکر از مشاوران و روانشناسان بهزیستی که در حوزه سلامت روان جامعه تلاش می کنند گفت: در این روزهای کرونایی و اضطراب های ناشی از آن و همچنین در دسترس نبودن خدمات مشاوره حضوری، ارائه خدمات  مشاوره تلفنی توسط مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی ضروری است .

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و الزام افراد به حضور در خانه، حجم اضطراب و استرس های ناشی از کرونا باعث شده تا هموطنان به مشاوره های تخصصی در حوزه های روانی نیاز جدی تری داشته باشند .

بیدخام افزود : دردهای جسمی مبتلایان با مصرف دارو و مراقبت های پزشکی و رعایت اصول بهداشتی التیام پیدا می کند، اما برای بهبود شرایط روحی بیماران، مشاوره روانشناسی ضرورت پیدا می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اینکه همزمان با شیوع کرونا، شاهد افزایش اضطراب و استرس های روانی ناشی از آن در برخی مردم هستیم، افزود: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی جامعه به مشاوره های تخصصی با افزایش حجم استرس های ناشی از کرونا

نیاز جدی جامعه به مشاوره های تخصصی با افزایش حجم استرس های ناشی از کرونا