مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-09سياسي

ایجاد 1000 تخت دوران نقاهت بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، در سالروز شهادت صیاد دلها سپهبد علی صیاد شیرازی و 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمع کثیری از کارکنان قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا به همراه فرماندهان و هیئت رییسه قرارگاه با حضور در انتقال خون ارومیه با به نمایش گذاشتن حس نوعدوستی و مسئولیت پذیری خود در تهیه و ذخیره سازی فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران کرونایی مشارکت کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا ضمن اهدای خون، با تشریح آخرین اقدامات قرارگاه شمال غرب در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: تا به امروز 62 ایستگاه کنترل و پایش بیماری کرونا و 17 پایگاه کنترل ورودی و محدویت تردد خودرویی در ورودی شهرهای منطقه شمال غرب با درخواست استانداران شمال غرب کشور دایر شده است.

وی افزود: در این مدت 235 هزار نفر در ایستگاه های کنترل و پایش، غربالگری شده است که از این تعداد 165 نفر با علائم مثبت بیماری کرونا، توسط آمبولانس های ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیمارستان های مرجع اعزام شده اند.

حاجیلو خاطرنشان کرد: یک هزار تخت استراحتگاهی دوران نقاهت بیماران کرونا در 11 شهر استان های شمال غرب راه اندازی شده است.

وی گفت : 35 هزار خودرو نیز ضدعفونی شده و علاوه بر این، در 85 مرحله، شهرهای منطقه شمال غرب توسط یگان های جنگ نوین قرارگاه، ضدعفون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1000 تخت دوران نقاهت بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا

ایجاد 1000 تخت دوران نقاهت بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا