مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-09ورزشي

دستورالعمل های ستاد کرونا با سختگیری بیشتر درآبادان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی فرمانداری آبادان سیدزین العابدین موسوی پنجشنبه با بیان اینکه سختگیری بیشتر در ورودی و خروجیهای آبادان در حال انجام است افزود: به افرادی که قصد گردشگری و سیاحت در آبادان را دارند اعلام می شود اجازه ورود به این شهر را ندارند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: همچنین رفت و آمد نیروی کار مطابق بخشنامه ها و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی انجام و تسهیل خواهد شد.

موسوی در خصوص ادامه فعالیت مشاغل و اصناف آبادان نیز گفت: مشاغل با ریسک بالا مانند مغازه های مستقر در اماکن تجاری و بازارهای سرپوشیده،تالارها،استخرها،سینماها،باشگاههای ورزشی ، پارک ها،موزه ها،اماکن مذهبی،بقاع متبرکه،مساجد و حسینیه ها، رستوران ها،کافه ها،آرایشگاههای زنانه،آموزشگاههای علمی،آموزشگاههای راهنمای و رانندگی،فست فودها و طباخی ها، قهوه خانه ها، پاساژها، اغذیه فروشی ها و نمایشگاه ها و مراکز آموزشی تا 31 فروردین تعطیل می باشند.

وی تصریح کرد:حمل و نقل عمومی در سطح شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت سختگیرانه از 23 فروردین در آبادان دایر خواهد بود.

موسوی با تشریح فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان گفت:همه ادارات و سازمانها و موسسه ها اعم از دولتی و خصوصی و عمومی مجاز هستند که کارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های ستاد کرونا با سختگیری بیشتر درآبادان اجرا می شود

دستورالعمل های ستاد کرونا با سختگیری بیشتر درآبادان اجرا می شود