مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 14:302020-04-09سياسي

فعالیت 400 جهادگر قزوینی برای مقابله با ویروس کرونا


محمد بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی استان گفت: - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی قزوین گفت: 400 جهادگر برای مقابله با ویروس کرونا در حوزه های مختلف خدمت رسانی در استان می کنند.

محمد بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی استان گفت: طی چند سال گذشته در نوروز و تعطیلات تابستان به اردوی جهادی می رفتیم، اما امسال باتوجه به شیوع کرونا قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا، از اوایل اسفند ماه در بسیج دانشجویی شکل گرفت.

بحرانی مطرح کرد: با اعلام فراخوان 30 گروه جهادی اعلام آمادگی کردند و کارگروه های مختلف در حوزه هایی همچون بهداشت و سلامت، فرهنگی، تولید و توزیع ماسک و گان در این قرارگاه جهادی شکل گرفت و اکنون 400 جهادگر اعم از دانشجویان و فارغ التحصیلان درحال فعالیت هستند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان، جهادگران ما در هشت ایستگاه سلامت شهر قزوین و همچنین در الوند و اقبالیه با محوریت غربالگری، تست تب و اکسیژن سنجی خون، مشاوره و روانشناسی جهت آرام کردن جو روانی افراد مشکوک به بیماری، آموزش بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 جهادگر قزوینی برای مقابله با ویروس کرونا

فعالیت 400 جهادگر قزوینی برای مقابله با ویروس کرونا