مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-09سياسي

ممنوعیت های تردد بین استانی همچنان برقرار است/اصناف کم خطر بازگشایی می شوند


سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای حجم سفرها در روزهای آتی برنامه ریزی می شود تا شاهد حجم انبوه مسافر در اتوبوس ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ حجت الله غلامی روز چهارشنبه در حاشیه بیست و چهارمین نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، افزود: بر اساس این مصوبات تعدادی اتوبوس را با توجه به حجم سفرها وارد شبکه اتوبوسرانی می کنیم و تعدادی تاکسی  را هم فعال می کنیم تا سفرهای کم خطری داشته باشیم.

وی با اشاره به تردد در روزهای 21 و 22 فروردین ماه با توجه به مصوبه ستاد استانی تصمیمانی اخذ شد که آن ها را با فرماندهی نیروی انتظامی هماهنگ کردیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان تصریح کرد: ممنوعیت تردد بین شهری همچنان برقرار است و تردد بین استان با سایر استان ها ممنوع؛ بنابراین هرگونه سفر از استان ها مجاور و سایر استان ها به سمت اصفهان متوقف می شود.

غلامی با اشاره به اینکه کنترل بخش عمده ای از سفرها در مبادی شهرها انجام می شود، اضافه کرد: تردد از شهری به شهر دیگر ممنوع است؛ بنابراین در مبادی ورودی شهرها ورود و خروج را کنترل می کنیم و اجازه ورود و خروج را نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت های تردد بین استانی همچنان برقرار است/اصناف کم خطر بازگشایی می شوند

ممنوعیت های تردد بین استانی همچنان برقرار است/اصناف کم خطر بازگشایی می شوند