مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-09سياسي

ویدئو کنفرانس فرمانداران یزد برگزار شد


فرمانداربافق در این ویدئو کنفرانس گفت: با توجه به طولانی شدن زمان تعطیلات و فشارهای اقتصادی زیادی که به اقشار مختلف وارد شد، افراد در تماس هاس تلفنی و یا حضوری درخواست دارند، هرچه زودتر محدودیت ها رفع شود و حتی برای برخی از این افراد امرار معاش سخت شد.

محمد زاده رحمانی افزود: همچنین با توجه به اینکه بافق کی از ورودی های استان یزد محسوب می شود آمادگی همکاری با مصوبات استانی هستیم .

همچنین فرماندار خاتم اظهار کرد : محدودیت های ورود و خروج طبق مصوبه ستاد استانی اجرا شد و با تمهیداتی که توسط شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت، 100درصد خانواده ها غربالگری شدند.

فرجام فاضلی افزود: این شهرستان کمترین بیماری کرونا در استان را دارد به نحوی که شش نفر در بخش مرکزی خاتم مبتلا به کرونا شناسایی شدند و در بخش مروست و روستاها هیچ گونه بیماری گزارش نشد.

وی ادامه داد: از مجموع افراد مبتلا یک نفر مرد و پنج نفر زن بودند که به دلیل مراوده خانوادگی که با یزد داشتند به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی و قرنطینه خانوادگی، بیمار شدند است.

فرماندار ابرکوه هم اظهار کرد: در مرحله اول فاصله گذاری اجتماعی و ایستگاه های کنترل بازرسی با جدیت انجام شد و به نقاهتگاه ایجاد شده مراجعه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو کنفرانس فرمانداران یزد برگزار شد

ویدئو کنفرانس فرمانداران یزد برگزار شد