مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-09پزشكي

دومین آزمایشگاه شناسایی ویروس کرونا در اهواز راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از راه اندازی دومین آزمایشگاه شناسایی ویروس کرونا در شهرستان اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از مراحل پایانی تجهیز و آماده سازی دومین آزمایشگاه کرونا در شهرستان اهواز اظهار کرد: شناسایی بیماران مبتلا به سندروم حاد تنفسی و کووید 19 بسیار حائز اهمیت است و تأثیر فراوانی در کنترل شیوع بیشتر این ویروس دارد.

وی افزود: در حال حاضر یک آزمایشگاه برای تشخیص بیماران مبتلا به کووید 19 در اهواز وجود دارد و روزانه نزدیک به 200 آزمایش کرونا در آن انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: راه اندازی آزمایشگاه جدید کرونا ویروس می تواند ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در انجام آزمایش های مربوط به کرونا ویروس را تا دو برابر افزایش دهد.

وی اضافه کرد: این افزایش ظرفیت بسیار مهم است و می تواند قدرت ما را در بیماریابی افزایش دهد که به تبع آن شناسایی بیماران کرونا سریع انجام خواهد شد.

ابول نژادیان تصریح کرد: این احتمال وجود دارد با افزایش ظرفیت در انجام آزمایش های بیشتر، موارد کرونا مثبت بیشتری در سطح استان شناسایی شود و این موضوع نشان دهنده کم کاری یا ضعف در مسیر مبارزه با کرونا نیست بلکه نشان دهنده قدرت بیشتر ما در شناسایی و بیماریابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین آزمایشگاه شناسایی ویروس کرونا در اهواز راه اندازی می شود

دومین آزمایشگاه شناسایی ویروس کرونا در اهواز راه اندازی می شود