مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-09سياسي

تشکیل قرارگاه جهادی مکتب الزهرا(س) مرکزی برای تولید ماسک بهداشتی


مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی شهدای استان مرکزی از تشکیل قرارگاه جهادی مکتب الزهرا(س) در این استان برای تولید ماسک بهداشتی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- اراک- مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی شهدای استان مرکزی از تشکیل قرارگاه جهادی مکتب الزهرا(س) در این استان برای تولید ماسک بهداشتی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راضیه مجاوری روز پنجشنبه در تشریح اقدامات این کارگروه در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: کارگروه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، در راستای عمل به کلام رهبر معظم انقلاب نسبت به راه اندازی قرارگاه بهداشتی با رویکرد دفاع بیولوژیک و مقابله با کرونا، بر آن شد تا قرارگاه جهادی مکتب الزهرا (س) را به یاد بانوان مجاهد در ستادهای پشتیبانی دفاع مقدس راه اندازی کند.

وی افزود: فعالیت این قرارگاه وارد فاز دوم خود شده که از اواخر اسفند ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد و توانسته ایم به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

مسئول کارگروه بانوان کنگره ملی شهدای استان مرکزی بیان کرد: در زیرمجموعه این کارگروه، تاکنون 3 قرارگاه و 18 کارگاه خانگی در راستای رزمایش عمومی و با عنوان هر خانه یک کارگاه، در حال تولید ماسک بهداشتی هستند که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه جهادی مکتب الزهرا(س) مرکزی برای تولید ماسک بهداشتی

تشکیل قرارگاه جهادی مکتب الزهرا(س) مرکزی برای تولید ماسک بهداشتی