مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-09سياسي

جزییات جدید نحوه فعالیت صنوف تشریح شد


کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره دو طرح فاصله گذاری هوشمند جزییات جدید فعالیت های صنفی را برای اطلاع عموم مردم منتشرکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره دو طرح فاصله گذاری هوشمند جزییات جدید فعالیت های صنفی را برای اطلاع عموم مردم منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر ازهمکاری و مشارکت مردم عزیزایران در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کووید 19 و با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جزییات فعالیت اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند، موارد زیر را به اطلاع عموم می رساند : 1- مجددا تاکید میگردد با توجه به ماهیت گسترش و قابلیت بیماری کووید 19(کرونا )فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین راهکار کنترل همه گیری این بیماری است و رعایت این فاصله تاز مانی که که بیماری در جامعه درچرخش باشد ضروری وباعنایت به اینکه می تواند تا 95درصد مانع ازشیوع گردد باید ادامه یابد.

2.

طرح فاصله گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و در این مرحله، صرفا مشاغل غیر پر ریسک همراه با التزام به رعایت دستورالعملهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی از تاریخ 23 فرودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید نحوه فعالیت صنوف تشریح شد

جزییات جدید نحوه فعالیت صنوف تشریح شد