مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-09اجتماعي

جزییات آموزش از راه دور برای اتباع خارجی در ایران


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: دانش آموزان تبعه خارجی در ایران در شرایط کرونا، از امکانات و فرآیندهای آموزش از راه دور مشابه دانش آموزان ایرانی برخوردار هستند.

- غلامرضا کریمی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص آموزش دانش آموزان اتباع خارجی در زمانی که مدارس کشور برای پیشگیری از کرونا تعطیل است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران میزبان یکی از بزرگ ترین جمعیت های پناهندگی شهری برای طولانی ترین بازه زمانی در دنیا است و به مدت 4 دهه میزبان پناهندگان و مهاجران بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مهاجران وارد شده در پنج سال منتهی به 1395 بیش از 4 میلیون و 300 هزار نفر بوده است که بخش عمده ای از این مهاجران را اتباع کشور افغانستان تشکیل می دهند و البته مهاجرانی از کشورهای پاکستان، عراق، سوریه و سایر کشورهای همسایه در ردیف بعدی قرار می گیرند.

کریمی اضافه کرد: با شروع کووید-19 در ایران، نگرانی هایی در مورد سطح دسترسی به بهداشت و خدمات و آسیب پذیری این گروه مطرح شد و بر این اساس دولت جمهوری اسلامی ایران برنامه های حمایتی و پوششی خود را در این زمینه ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آموزش از راه دور برای اتباع خارجی در ایران

جزییات آموزش از راه دور برای اتباع خارجی در ایران