مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-09سياسي

50 تشکل دانشجویی خطاب به جوانان عراقی: درصورت دخالت آمریکا، کنار شما هستیم


50 تشکل دانشجویی طی بیانیه ای خطاب به جوانان عراقی تصریح کردند: در صورت وقوع هر گونه کودتا و دخالتی از سوی آمریکایی ها و وقوع اشتباه دیگری از آنان نسبت به کشور دوست و برادرمان عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، 50 تشکل دانشجویی خطاب به جوانان عراقی بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است: وَ لَن تَرضیٰ عَنکَ الیَهودُ وَ لَا النَّصاریٰ حَتّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم 120بقره هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته های آنها شوی، واز آیین آنان، پیروی کنی.

جوانان عزیز عراقی سلام علیکم در طول تاریخ مکرراً شاهد آن بوده ایم که کشورهای سلطه جو و استعمارگر همواره برای رسیدن به امیال و اهداف اقتصادی و سیاسی خود، دست به چپاول، مداخله، کودتا و حتی جنگ نظامی بر علیه ملت های مستقل و منافع آنان زده اند.

این قاعده هنوز هم پابرجاست و شاهد به یغما رفتن منابع ملی و میهنی بسیاری از کشورها توسط جریان استعماری و متکبر غربی هستیم.

برادران عراقی، ما جوانان ایرانی با اعتقادی راسخ، آمریکا را شیطان اکبر می دانیم؛ اما آیا از نظر شما کشوری مانند ایالات متحده آمریکا که کشتارمردم، حمله نظامی به ملت ها و توطئه بر علیه باورها و منافع مستضعفین جهان جزء لاینفک وجودی آن است را می توان جز شیطان خطاب کرد؟ مگر جز آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 تشکل دانشجویی خطاب به جوانان عراقی: درصورت دخالت آمریکا، کنار شما هستیم

50 تشکل دانشجویی خطاب به جوانان عراقی: درصورت دخالت آمریکا، کنار شما هستیم