مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-09اجتماعي

سامانه مدیریت ارسال کمک های مردمی به آسیب دیدگان کرونا


بسیج سازندگی سپاه ابرکوه ضمن شناسایی افراد نیازمند اعم از کسبه و کارگرانی که درآمد روزانه آن ها تحت تأثیر کورنا قرار گرفته، سامانه ای را جهت مدیریت کمک های مردمی راه اندازی می کند.

- ایسنا/یزد بسیج سازندگی سپاه ابرکوه ضمن شناسایی افراد نیازمند اعم از کسبه و کارگرانی که درآمد روزانه آن ها تحت تأثیر کورنا قرار گرفته، سامانه ای را جهت مدیریت کمک های مردمی راه اندازی می کند.

بسیج سازندگی سپاه ابرکوه جلسه ای فوق العاده به منظور رسیدگی به وضعیت معیشتی افرادی که شغل و زندگی آنان تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و برای تأمین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه شده اند، برگزار کرد.

در این جلسه مقرر شد به همت فعالین هر محله و همچنین اتاق اصناف شهرستان، نیازمندان، کارگران و کسبه ای که درآمد و معیشت آنان به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و از سوی هیچ نهادی نیز حمایت نمی شوند، شناسایی شده و پس از ثبت در یک سامانه جامع، کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به صورت کاملاً دقیق و منسجم، به آنان تعلق گیرد.

مهدی ابرقویی فرمانده سپاه ابرکوه در حاشیه این نشست، اظهار کرد: یکی از آموزه های دینی که در میان ملت ایران وجود دارد این است که وقتی کشور دچار حادثه یا بلایای طبیعی می شود، تک تک اعضای جامعه سلایق و اختلافات را کنار گذشته و همگی همچون ید واحد به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت ارسال کمک های مردمی به آسیب دیدگان کرونا

سامانه مدیریت ارسال کمک های مردمی به آسیب دیدگان کرونا