مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-09حوادث

پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان نیز پیدا شد


به دنبال گزارش واژگونی و مفقود شدن یک خودرو در مسیر جاده چک چک در شهرستان اردکان، تیم های امدادی و اعضای مدیریت بحران شهرستان اردکان در محل حادثه حاضر شدند و بعد از تجسس 19 ساعته، - ایسنا/یزد به دنبال گزارش واژگونی و مفقود شدن یک خودرو در مسیر جاده چک چک در شهرستان اردکان، تیم های امدادی و اعضای مدیریت بحران شهرستان اردکان در محل حادثه حاضر شدند و بعد از تجسس 19 ساعته، ظهر امروز پیکر بی جان دومین کودک نیز پیدا شد.

با تلاش 4 تیم و 20 نفر نجاتگران تیم های امدادی از اردکان و واکنش سریع و تیم آنست یزد و نیروهای مردمی جسد دومین حادثه دیده سیل دیروز ساعت 12 ظهر امروز تقریبا بعد از گذشت نزدیک به 19ساعت در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی و حدود 10 کیلومتری منطقه چک چک پیدا شد.

عصر روز گذشته در اثر جریان سیل، یک خودرو پاترول دچار آب بردگی و بعد دچار واژگونی شده بود که به گفته شاهدین ماجرا، راننده خودرو در حین گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جداشدن کودکان از پدرومادر شده و دچارسیل بردگی می شوند.

البته برای نجات کودکان طی تماس فرماندار اردکان با ستاد مدیریت بحران استان، امکان استفاده از بالگرد برای امدادرسانی و یافتن دو کودک مفقود شده وجود نداشت لذا بعد از گذشت ساعتی پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان نیز پیدا شد

پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان نیز پیدا شد