مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-08سياسي

آموزش در بستر مجازی، سنگ بنای توسعه عدالت آموزشی است


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد آموزش در بستر مجازی سنگ بنای توسعه عدالت آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه مهاجرانی در اولین گردهمایی مجاری مدیران مدارس سمپاد کشور که با حضور حدود 400 نفر تشکیل شد با تبریک سال جدید و اعیاد مبارک شعبانیه گفت: امیدوارم خداوند به برکت ایام مبارک شعبان سلامتی را به جامعه ما برگرداند.

وی افزود: تفاوت افراد موفق و ناموفق در استراتژی ها رویکردهایی است که در سختی ها اتخاذ می کنند، افراد ناموفق در مشکلات ایستایی دارند و افسوس می خورند اما افراد موفق در عین حالیکه با افراد آسیب دیده حس همدلی دارند به فکر استفاده بهینه و ایجاد راهکار برای کمک به آنان هستند.

مهاجرانی اشاره کرد: آنچه اکنون شاهد هستیم استفاده از شرایط سخت کرونا برای کمک به دانش آموزان کشور است و ما به عنوان اعضای خانواده بزرگ آموزش و پرورش باید کمک کنیم که انسان تربیت کنیم.

همکاری استان ها در راه اندازی سامانه آموزش در بستر فضای مجازی رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه استان فارس و دیگر استان ها در راه اندازی سامانه آموزش در بستر فضای مجازی همکاری زیادی داشته اند، گفت: ما به دنبال تغییر هستیم و این کار حاصل نمی شود مگر با کمک شما همکاران و تاکنون 10هزار دقیقه فایل آموزشی تهیه شده است و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در بستر مجازی، سنگ بنای توسعه عدالت آموزشی است

آموزش در بستر مجازی، سنگ بنای توسعه عدالت آموزشی است