مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-07سياسي

نسل جدیدی از هنرمندان انقلاب درحوزه هنری هرمزگان تربیت می شوند


با مصادف شدن سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی با شیوع ویروس کرونا، برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان هرمزگان از 20 تا 27 فروردین ماه 99 در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

رییس حوزه هنری هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی اظهارداشت : هنر انقلاب، هنر را مدافع ارزش هایی می داند که در جریان انقلاب شکل گرفته و مطالبه گر این ارزش هاست و شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نیز با آثار ماندگار خود توانست آموزه های دینی و انقلابی را در جامعه نشر دهد و سهم اصلی خود را در ارائه هنر اصیل انقلاب به خوبی ایفا کند.

انوشیروان پیش دار روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی اظهارداشت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای یادآوری هنر متعهد و ارزشی و پاسداشت این شهید گرانقدر است.

وی ادامه داد: شهید سید مرتضی آوینی، عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در راستای رساندن ارزش ها و احکام انقلابی در قالب هنر نهاده و در این راه خدمات پرباری را در عرصه های گوناگون هنر و اندیشه اسلامی و انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

رییس حوزه هنری هرمزگان بیان داشت: با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حوزه هنری به عنوان پایگاه هنر انقلاب یاد کردند، افزود: هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدیدی از هنرمندان انقلاب درحوزه هنری هرمزگان تربیت می شوند

نسل جدیدی از هنرمندان انقلاب درحوزه هنری هرمزگان تربیت می شوند