مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-07سياسي

پخش ادعیه و مناجات ماه شعبان در بقاع متبرکه همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه استان همدان در ایام شیوع کرونا بر اساس نیات واقفین خیراندیش، نسبت به مقابله با کرونا اقدام کرد، یادآور شد: از محل موقوفات بسته های مواد غذایی، شوینده و مواد ضدعفونی کننده تهیه شده که با هماهنگی مراکز بهداشت و درمان بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ماندن افراد در خانه، اقلام در تمام شهرستان های استان، در درب منزل تحویل خانواده های نیازمند شد.

حاجی زین العابدینی با بیان اینکه اماکن مذهبی استان و بقاع متبرکه استان در اوایل شیوع این ویروس با ضدعفونی مداوم و رعایت اصول بهداشتی میزبان مردم بودند، اظهار کرد: در ایام فعالیت این اماکن، توزیع هرگونه نذورات و مواد غذایی ممنوع بود و بر اساس دستورالعمل ها تمام این مراکز تعطیل شدند و تا این تعطیلی تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ادعیه و زیارت نامه ها در ایام شیوع ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق بلندگو پخش می شود و امکان حضور مردم وجود ندارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ادعیه و مناجات ماه شعبان در بقاع متبرکه همدان

پخش ادعیه و مناجات ماه شعبان در بقاع متبرکه همدان