مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-07اقتصادي

مرزهای سیرانبند وباشماق امیدکردستان برای توسعه ورشد اقتصادی هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: دو مرز سیرانبند بانه و باشماق مریوان چشم امید ما برای صادرات، توسعه و رونق اقتصادی کردستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در جلسه با فرمانداران که به منظور بررسی تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد و واحدهای تولیدی استان کردستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: باید تدابیر لازم جهت کاهش اثرات بیماری کرونا بر اقتصاد استان اندیشیده شود.

وی افزود: بی گمان بیماری کرونا بر وضعیت اقتصاد استان تاثیر منفی خواهد گذاشت، ولی باید تدابیری اندیشیده شود که تاثیرات آن به حداقل ممکن برسد و دوران پساکرونایی با حداقل هزینه طی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید با مردم و اقشار مختلف صحبت کرده و آنان را قانع کنند که همه مدیران در تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی هستند، ادامه داد: تلاش برای رفع مشکل بیمه ای واحدهای تولیدی، اقدامات موثر در حوزه های مالیاتی و بانکی از جمله مواردی است که در جهت حمایت از تولید در دست اقدام است.

جعفری یادآور شد: موضوع علی الرس شدن مالیات برای تمام مشاغل و صنوف منتفی شده و بی گمان اداره امور مالیاتی شرایط اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای سیرانبند وباشماق امیدکردستان برای توسعه ورشد اقتصادی هستند

مرزهای سیرانبند وباشماق امیدکردستان برای توسعه ورشد اقتصادی هستند