مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-06سياسي

دوباره فیک نیوز و ادعای پرداخت یارانه کلان به طلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه مرکز خبر حوزه، در روزهایی که بسیاری از طلاب و روحانیون در قالب گروه های جهادی به عنوان همراه بیماران کرونایی، ضدعفونی معابر، کمک به نیازمندان، پاسخ گویی به شبهات و یا تجهیز و غسل اموات فعالیت دارند، دروغ دیگری با جعل عنوان خبرگزاری حوزه منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: باز هم فیک نیوزها دست به کار شدند و خبر دروغ دیگری را درباره طلاب و با حعل لوگوی خبرگزاری حوزه منتشر کردند! این اطلاعیه حاکی است: برخی کانال ها در شبکه های اجتماعی این خبر را از قول آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه منتشر کردند: اولین سبد حمایت معیشتی قرنطینه طلاب به میزان یک میلیون تومان به ازاء هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز شد! در ادامه اطلاعیه بیان شده است: این کانال ها لوگوی خبرگزاری رسمی حوزه(حوزه نیوز) را جعل کرده و سپس مدعی شدند که این خبر از خبرگزاری حوزه حذف شده است.

این خبر در حالی در برخی شبکه های اجتماعی منعکس شده که از اساس کذب است و رسما تکذیب می شود.

اطلاعیه افزوده است: چنین خبری تابه حال در خبرگزاری حوزه منتشرنشده است که بخواهد حذف شود ضمن آن که ازنظر محتوا نیز از اساس دروغ است.

به نظر می رسد فعالیت جهادی طلاب که این روزها در کنار سایر جهادگران سلامت به ایفای نقش اجتماعی خود می پردازند برای ضدانقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره فیک نیوز و ادعای پرداخت یارانه کلان به طلاب

دوباره فیک نیوز و ادعای پرداخت یارانه کلان به طلاب