مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-06سياسي

ضرورت برخورداری تصمیمات مقابله با کرونا از پیوست اقتصادی


تمام تصمیمات در مورد مقابله با ویروس کرونا باید پیوست اقتصادی داشته باشد.

- حامد صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به بروز پدیده بی سابقه در کشور و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کارهای مطالعاتی فشرده ای باید انجام شود تا با همکاری مردم و مسوولان از این بحران عبور کنیم.

وی بیان کرد: کادر درمانی، نیروی های مسلح، اصناف و مردم در زمینه مقابله با این معضل تلاش بسیار ویژه ای داشته اند اما در مورد مدیریت صحنه توسط مسوولان چند نکته قابل ملاحظه است.

استاد دانشگاه اراک گفت: مجلس از روزهای اول شیوع بیماری تعطیل شد در حالی که با رعایت پروتکل بهداشتی می توانست به فعالیت خود ادامه دهد.

صفی خانی ادامه داد: مجموعه دولت و صدا و سیما با سیاست تک سیاستی کار کردند و در این بین نیز اقشار بسیاری از جمله دستفروشان و اصناف با مشکلات جدی مواجه شدند.

وی تصریح کرد: تمام تصمیمات در مورد مقابله با ویروس کرونا باید پیوست اقتصادی می داشت و در این روزها که وزیر بهداشت در خط مقدم بود اما وزیر صنعت و اقتصاد کمتر دیده شد.

استاد دانشگاه اراک با اشاره اینکه این ویروس ابعاد مخرب زیادی در حوزه اقتصاد کلان و خرد دارد، بیان کرد: در شرایط امروز اقتصاد خرد مهم تر بوده چراکه تبعات اجتماعی و امنیتی در بین مردم دارد و مخاطب اصلی این اقتصاد قشر محروم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورداری تصمیمات مقابله با کرونا از پیوست اقتصادی

ضرورت برخورداری تصمیمات مقابله با کرونا از پیوست اقتصادی