مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-05اقتصادي

تمدید تعطیلی پایانه های مسافربری تبریز تا 23 فروردین


حسین عادلی سعیدآباد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اقدامات پایانه های مسافربری تبریز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می شود که بر این اساس ترمینال تبریز و شمالغرب تا 23 فروردین ماه هیچ گونه خدماتی ارائه نمی کنند و به شرکت های تعاونی اتوبوس اعلام شده تا صورت حساب مالی خود را تا اردیبهشت ماه به تاخیر اندازند.

وی اظهار داشت: در کنار محدودیت هایی که در سطح جاده ها برای تردد خودروها اعمال می شود، تردد کلیه اتوبوس های مسافربری از ترمینال شمال غرب و مرکزی تبریز و بالعکس ممنوع است و از شهروندان خواهشمندیم به ترمینال مراجعه نکنند.

عادلی با اشاره به اینکه افرادی خارج از ترمینال های تبریز اقدام به مسافرگیری می کنند، این اقدام را غیرمجاز توصیف و اضافه کرد: پلیس راه و اداره کل راهداری آذربایجان شرقی باید از این کار جلوگیری کنند.

وی به انجام اقدامات بهداشتی در داخل ترمینال های تبریز اشاره کرد و افزود: از 4 اسفند ماه ضدعفونی ترمینال به صورت 3 بار در شبانه روز انجام می شود و نیروهای شبکه بهداشت و هلال احمر نیز در پایانه مسافربری حضور داشته و مسافران ورودی و خروجی را غربالگری می کردند.

عادلی ادامه داد: تاکنون هیچ یک از رانندگان مجاز اتوبس های بین شهر مسافربری در تبریز مبتلا به کرونا نشده اند و مجموعه ترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تعطیلی پایانه های مسافربری تبریز تا 23 فروردین

تمدید تعطیلی پایانه های مسافربری تبریز تا 23 فروردین