مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-05اقتصادي

بازسازی محور رویان به بلده نور بدون مشکل اعتباری انجام می شود


محور رویان به بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران نوزدهم اسفند ماه گذشته به دلیل رانش زمین در محدود روستای گلندرود به طول حدود 400 متر تخریب شد و بیش از یک میلیارد تومان به این جاده خسارت وارد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور گفت: بدنبال بازدید و جلسه روز گذشته مهدی رازجویان معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری مازندران با مسوولان شهرستان نور بر پیشگیری از رانش زمین و عملیات بازسازی این محور تاکید شده است.

معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری مازندران به همراه فرماندار نور، مدیران کل مدیریت بحران ، بنیاد مسکن، معاونین راهداری و منابع طبیعی استان از محور گردشگرپذیر و پرتردد آسیب دیده رویان، گلندرود به بخش بلده در منطقه اسپی او بازدید کردند.

سلیمان ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این نشست که در فرمانداری نور برگزار شده مصوبه ای در قالب سه بند داشت که در بند نخست آن اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را موظف کرد تا با انجام عملیات زهکشی کانالی به منظور هدایت آب از شمال به جنوب احداث کند.

وی ادامه داد بر اساس این مصوبه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هم باید کانالی را با هدف هدایت آب به سمت رودخانه نزدیک به این جاده احداث کند و همچنین اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی محور رویان به بلده نور بدون مشکل اعتباری انجام می شود

بازسازی محور رویان به بلده نور بدون مشکل اعتباری انجام می شود