مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 03:202020-04-04سياسي

دعای همیشگی حاج میرزامحمد سلگی


همسر شهید سردار حاج میرزامحمد سلگی گفت: حاج میرزا تا آخرین نفس دغدغه انقلاب و نظام را داشت و همیشه اینگونه دعا می کرد که خدایا کمک کن که اگر در صف شهدا غایبم در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشم.

- ایسنا/همدان همسر شهید سردار حاج میرزامحمد سلگی گفت: حاج میرزا تا آخرین نفس دغدغه انقلاب و نظام را داشت و همیشه اینگونه دعا می کرد که خدایا کمک کن که اگر در صف شهدا غایبم در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشم.

آرزو سیف شامگاه شنبه 16 فروردین در آیین مجازی بزرگداشت سومین روز شهادت حاج میرزامحمد سلگی در همدان، با بیان اینکه شهادت همسر مهربان و با وفایم را به محضر امام زمان(عج) و نایب بر حقشان مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می کنم، اظهار کرد: حاج میرزامحمد سرباز رهبر بود و همیشه بر ولایتمداری تأکید داشت و توصیه می کرد که گوش به فرمان و همگام رهبر باشید.

وی با بیان اینکه حاج میرزا مصداق شعر بیا همچون شهیدان بیکران باش و فکر دردهای دیگران باش بود، افزود: حاج میرزا جان خود را فدای رهبر و مردم می کرد و تا آخرین نفس دغدغه انقلاب و نظام را داشت و همیشه اینگونه دعا می کرد که خدایا کمک کن که اگر در صف شهدا غایبم در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای همیشگی حاج میرزامحمد سلگی

دعای همیشگی حاج میرزامحمد سلگی