مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-04سياسي

آرامگاه شهید سلگی یکی از آرامگاه های پرجمعیت ایران خواهد شد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهید سلگی را یک عارف مجاهد و انسانی متشرع دانست و گفت: سردار حاج میرزامحمد سلگی در بسیاری از عملیات های جنگی نقش مهمی و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

- ایسنا/همدان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهید سلگی را یک عارف مجاهد و انسانی متشرع دانست و گفت: سردار حاج میرزامحمد سلگی در بسیاری از عملیات های جنگی نقش مهمی و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

محسن رضایی شامگاه شنبه 16 فروردین در آیین مجازی بزرگداشت سومین روز شهادت سردار حاج میرزامحمد سلگی در همدان، اظهار کرد: لازم بود برای ادای دین به این شهید بزرگوار به همدان می آمدیم اما به علت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای سلامتی مردم و کاهش فشار سنگین بر روی دوش مجاهدین سلامت در بیمارستان ها این امر انجام نشد.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه حاج میرزا محمد سلگی افزود: سردار سلگی فرمانده غیرتمند و سرافراز گردان 152 حضرت ابوالفضل(ع) تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان بود و در اواخر جنگ به ریاست ستاد لشگر انصارالحسین(ع) هم منصوب شد و در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت های مهم و متفاوتی بر عهده داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سردار سلگی از ابتدای جنگ تا روزهای آخر در صحنه نبرد حاضر بود، اضافه کرد: هر یک از فرماندهان ما به شکلی از حماسه حضرت ابوالفضل(ع) شهید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه شهید سلگی یکی از آرامگاه های پرجمعیت ایران خواهد شد

آرامگاه شهید سلگی یکی از آرامگاه های پرجمعیت ایران خواهد شد