مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-04سياسي

تجلی اخلاص و مجاهدت شهید سلگی در کتاب «آب هرگز نمی میرد»


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اخلاص و مجاهدت شهید حاج میرزامحمد سلگی در کتاب «آب هرگز نمی میرد» تجلی پیدا کرده است، گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد بود و همواره توصیه می کرد که باید به جوانان میدان داده شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اخلاص و مجاهدت شهید حاج میرزامحمد سلگی در کتاب آب هرگز نمی میرد تجلی پیدا کرده است، گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد بود و همواره توصیه می کرد که باید به جوانان میدان داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه شنبه 16 فروردین در آیین مجازی بزرگداشت سومین روز شهادت سردار حاج میرزامحمد سلگی در همدان، با قرائت پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره شهید سلگی و ضمن عرض تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به محضر مردم نهاوند، خانواده عزیز حاج میرزا سلگی و همه کسانی که دلداده مسیر انقلاب، نظام و اسلام هستند، اظهار کرد: تمنای ادعیه های راهگشا و به ویژه استمرار در راه شهدا از ویژگی های شهید سلگی بوده و در دست نوشته های این شهید بزرگوار نیز آمده است.

وی مداومت در مسیر حق را از دیگر ویژگی های شهید سلگی عنوان کرد و افزود: شهید سلگی سال 98 همان حرارت، نشاط و انگیزه سردار سلگی عملیات مرصاد را حفظ کرده بود و این سردار با انگیزه و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی اخلاص و مجاهدت شهید سلگی در کتاب «آب هرگز نمی میرد»

تجلی اخلاص و مجاهدت شهید سلگی در کتاب «آب هرگز نمی میرد»